سئو پیشرفته چگونه انجام دهیم

چگونه از ابتدا تا انتهای سئو را انجام دهیم و در گوگل رتبه یک بگیریم

با جستجو در گوگل و مطالعه منابع رایگان ممکن است محتوایی را انتخاب کنیم که کارایی و معنای خود را از دست داده باشد و به دلیل اینکه هنوز قدرت تشخیص درست نداریم آن را به عنوان یک منبع معتبر بپذیریم. منابع متنوع و جذابی برای یادگیری سئو وجود دارد و خوشبختانه بیشتر آنها رایگان هستند. مثلا در سایت آکادمی وبسیما می‌توانید به 200 مقاله، 30 ساعت ویدیو و 20 کتاب به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید و دانش اولیه برای ورود به حوزه سئو را فرا بگیرید. به عنوان مثال تصور کنید که فردی به دنبال خرید گوشی سامسونگ اس 23 باشد، اولین اقدام او احتمالا جستجوی همین عبارت در گوگل است. سایت‌هایی که رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند قاعدتا شانس بیشتری نیز برای ورود این فرد به سایت خود خواهند داشت. با ارتقای صفحه‌هایی که از قبل رتبه‌های برتر گوگل را گرفته‌اند، کار راحت‌تری برای بهبود سئو سایت پیش‌رو دارید.

علاوه بر این موضوع اگر کدهای موجود در سایت بیش از حد باشند، طبیعی است که خزنده های گوگل زمان بیشتری را باید برای خواندن آن ها صرف کنند و از این رو احتمال کاهش سرعت سایت وجود دارد. سرعت وب سایت در حال حاضر اگر مهم‌ترین موضوع در زمینه‌ی سئو نباشد، قطعا جزو چند اولویت اول خواهد بود. منظور از بازاریابی محتوا،‌ توسعه و توزیع محتوا در بخش‌های مختلف اعم از بلاگ،‌ پست‌های رسانه اجتماعی،‌ صفحات محصول و غیره است. این کار به گونه‌ای انجام می‌شود که موضوعات در سایت شما پیوستگی و ارتباط داشته و در نهایت منجر به ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان و کاربران شما شود. اگر هنوز به این موضوع شک داری که سئو اهمیتی نداره و نمیتونه به کسب و کار تو کمک کنه یا درآمدت رو افزایش بده، پیشنهاد می‌کنم این ویدیو رو مشاهده کنی تا قشنگ با جریان و بحث سئو آشنا بشی. در این تکنیک، یک کلمه یا عبارت خاص به‌طور غیرطبیعی و بی‌مورد در متن، عنوان‌ها، توضیحات متا یا سایر قسمت‌های سایت تکرار می‌شود.

شما می توانید با نوشتن عنوان وتوضیحات متا جذاب برای سایت خود، نرخ کلیک را افزایش دهید (نرخ کلیک چیست؟). همچنین با تولید محتوای کاربری و رفع نیاز کاربر، میزان پرش کاربر از سایت را کاهش دهید (نرخ پرش چیست؟). قرار دادن دکمه های فراخوان به عمل به شما کمک می کند تا کاربر را به انجام دادن یک عمل تشویق کنید. یکی دیگر از تکنیک هایی که باعث افزایش سئو سایت شما در گوگل می شود، استفاده از محتوای ویدیویی در سایت تان است. استفاده از ویدیو در کنار محتوای متنی به کاربران کمک می کند تا موضوع صفحات را به طور کامل متوجه شوند و در ذهن آنها ماندگار شوید. یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در سئو سایت باید به آن توجه داشته باشید، این است که از خراب شدن سایت جلوگیری کنید.

در ادامه درمورد استراتژی سئو سایت‌های مختلف توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. حال مقدار استاندارد یعنی چه؟ استفاده زیاد از کلمه کلیدی کیفیت محتوا را کاهش می‌دهد و گوگل نیز به این موضوع کاملا واقف است و به همین دلیل با استفاده زیاد از کلمات کلیدی نمی‌توانید گوگل را فریب دهید. برای بهبود سئو داخلی سایت، تنها توجه به چند نکته و انجام آن‌ها کارساز نیست؛ چرا که همه‌ی افراد برای بهبود سایت خود از این تکنیک‌ها استفاده می‌کنند. از این رو لازم است ترفندهایی را در کنار انجام کامل تسک‌های سئو داخلی و خارجی یا تکنیکال انجام دهید. دلیل این موضوع جلوگیری از سو استفاده و کلاه برداری سایت‌های اینترنتی بوده است.

طبق استراتژی Backlinko، باید ببینید چه چیزی در این جایگاه آمده است؛ یعنی محتوایی که در این بخش می‌بینید، چیست. همان قطعه را به محتوای خود اضافه کنید تا به‌مرور زمان بتوانید جای آن را بگیرید. حذف شدن بک لینک ها امری اجتناب پذیر است اما بایستی روی بک لینک هایی سرمایه گذاری کنید که احتمال کم شدن آنها کمتر باشد. اما در صورتی که بر رپورتاژ ها سرمایه گذاری کنید و از سایت های معتبر رپورتاژ بخرید، احتمال حذف شدن آنها بسیار پایین است. اگر از نسخه رایگان یوست استفاده کنید قطعا نیاز به یک پلاگین جانبی ریدایرکت نیاز خواهید داشت، اینجاست که پلاگین رایگان ریدایرکشن به کمک شما می آید.

به عنوان مثال شما هم اکنون در یک صفحه لندینگ پیج برای موضوع “آموزش سئو” قرار دارید که اطلاعات جامعی را در این خصوص برای شما ارائه کرده است. یکی از روش‌های دیگر برای سئو لینکسازی، استفاده از موضوعات مناسب برای محتواهای مربوط به ساخت بک‌لینک است. این موضوعات باید به گونه‌ای در استراتژی تولید محتوا انتخاب شوند که شما بتوانید با کمک آن،‌ برای لینکسازی صفحات مهم سایت خود و پیج‌هایی که یتیم هستند (لینکسازی برای آنها انجام نشده است) اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله لینک سازی داخلی چیست را مطالعه نمایید. دیسکریپشن یا تگ توضیحات هم همان توضیحی است که وقتی یک کلمه کلیدی را در گوگل سرچ می‌کنیم در لیست نتایج به عنوان خلاصه مطلب به شما نشان می‌دهد. برای مطالب و صفحات سایت می‌توانید این توضیحات را در قسمت متای توضیحات وارد کنید تا موتورهای جست‌وجو بدانند محتوای شما برای ارائه به کاربر شامل چه چیزی می‌شود.

به نحوی که خواننده را در نهایت به انتهای قیف (خرید یا اقدام مدنظر شما) سوق می‌دهد. فرقی نمی‌کند برای سفارش تولید محتوا انگلیسی اقدام می‌کنید و یا فارسی. در تولید محتوا، اصول استراتژی یکسان بوده و شما مراحل یکسانی را برای آن طی می‌کنید که در این بخش به آن اشاره شد. ترفندهای مختلفی برای جذاب کردن عنوان وجود دارند، نظیر استفاده از اعداد، قرار دادن کلمه کلیدی در ابتدای عنوان و غیره. به طور کلی برای این موضوع راهکار های زیادی وجود دارد که در مطالب مقالات seoedu به آن‌ ها اشاره می‌کنیم. به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین موضوعات در آموزش سئو 0 تا 100 می‌باشد.

به بیان دیگر، سئو‌ی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتور‌های جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو منجر گردد. از اقداماتی که برای تدوین استراتژی سئو باید انجام دهید، این است که لیستی از خدمات، محصولات و مطالب مرتبط با حوزه فعالیت سایت آماده کنید. پیشنهاد می شود با ایده گرفتن از رقبای اصلی خود این لیست را تهیه کنید و با استفاده از ابزارهای سئو مانند kwfinder، keywordtools، Ahrefs، SEMRush به سرچ عبارات و کلمات کلیدی به دست آمده بپردازید. از ابزارهایی مانند AHref keyword Explorer, KeywordTools, KwFinder یا ابزارهای ایرانی برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما فروش لوازم یدکی خودرو باشد با کلمات کلیدی همچون، باتری خودرو، لاستیک خودرو، قطعات موتوری و … روبه رو هستید.

اگر واقعاً می خواهید از رقبا پیشی بگیرید ، باید از اصول اولیه نیز فراتر بروید. © ۱۴۰۲ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نیک مارکتینگ (مازیار نیک بخش) است و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. چه خودتان روی سئو کار می کنید، چه آن را به یکی دیگر از اعضای تیم واگذار کرده یا آن را به طور کامل برون سپاری می کنید، بهتر است این تصمیم را با دانش هر چه بیشتر بگیرید. می‌آموزیم که دنیای سئو پیچیده‌تر از آن است که در یک ساختار و قالب مشخص بگنجد و برای موفقیت در آن علاوه بر دانش و تجربه باید خلاقیت و جسارت هم داشته باشیم. یادگیری جزیره‌ای موجب می‌شود که ارتباط معنایی، اولویت یادگیری و زمان مناسب برای استفاده از هر تکنیک را متوجه نشویم و در نهایت به یک عالمِ بی‌عمل تبدیل می‌شویم.

ابتدا اجازه دهید تا تعریفی از استراتژی سئو را برای شما ارائه کنیم که اهمیت بسیار زیادی دارد. مهم‌ترین هدف و اهمیت آموزش سئو،‌ افزایش محبوبیت، اعتبار برند (برندسازی) و فروش یا درآمدزایی از طریق فضای مجازی است. امروزه یادگیری سئو از آنجایی مهم است که تعداد کاربران فضای مجازی با توجه به آخرین آمارها در سال 2023 به بیش از 5.18 میلیارد نفر معادل با 64.4 درصد از کل جمعیت جهان رسیده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران فضای مجازی در یک دهه گذشته بیش از 2.1 برابر افزایش یافته‌اند. از سوی دیگر،‌ میزان فروش اینترنتی در طی این مدت از عدد 1.33 میلیارد دلار به 6.5 برابر این رقم رسیده‌ است. این موضوع بیانگر آن است که فضای مجازی رشد بسیار بزرگی در سال‌های اخیر داشته و این رشد ادامه دار است.

تمام تلاش ما این است تا در سایت‌های دیگر با استفاده از راه‌های مختلف سئو خارجی نظیر لینک سازی، کامنت گذاری و… ارزش و اعتبار بالایی برای سایت خود بسازیم. پس باید گفت در سئو خارجی،‌ هدف بهینه سازی سیگنال‌هایی است که خارج از وب سایت شما اتفاق می‌افتند. در این بخش از آموزش سئو به کارهایی از جمله ایجاد بک لینک و راه اندازی کمپین‌های رپورتاژ پرداخته می‌شود. برای پیدا کردن کلمات lsi می‌توانید کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل سرچ کنید. در پایین صفحه با 10 مورد از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه روبه رو می‌شوید و با استفاده از آن‌ها می‌توانید محتوای خود را غنی و پربارتر کنید.

واضح است که اگر می‌خواهید خود را متخصص یک حوزه به دیگران معرفی کنید، می‌بایست مطالب مختلفی را پیرامون آن موضوع بیان نمایید. هرچقدر جنبه‌های بیشتری در حوزه مدنظر شما پوشش داده شوند، قادر خواهید بود تا درک بهتری را از تسلط و تخصص خود به یک موضوع اثبات کنید. از همین رو شما می‌توانید این کار را با تولید محتوای مرتبط انجام دهید. باید در پاسخ به این سوال گفت آموزش سئو در وردپرس و اجرای بحث بهینه سازی سایت در وردپرس با سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی کاملا یکسان می‌باشد. جهت مطالعه بیشتر درمورد سئو کلاه سفید و یادگیری مطالب بیشتر درمورد این نوع از سئو، می‌توانید به مقاله آموزش سئو کلاه سفید مراجعه کنید.

موتورهای جستجو لینک‌ها را به عنوان رای مثبت سایر وب سایت ها به وب سایت مبدا می‌بینند. علاوه بر آن با این کار به نتیجه می‌رسند که سایت مبدا با ارزش است و ارزش تبلیغ دارد. با نگاهی به این لیست در می‌یابید که لینک‌های نخستین در نتایج جستجوی کاربران، از چه تعداد لینک داخلی استفاده کرده‌اند. در ادامه شما می‌توانید با بررسی استراتژی که این سایت‌ها پیش گرفته‌اند، خود را ارتقا دهید. متاسفانه بسیاری از شرکت‌های B2B اهمیت استفاده از Landing Pages برای جذب کاربران جدید را درک نمی‌کنند.

اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعه‌ای از مخاطبین دست‌چین شده داشته باشیم می‌تواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. تا امروز الگوریتم‌های متنوع و داکیومنت‌های زیادی توسط گوگل منتشر شده تا مانع سواستفاده متخصصین سئو از لینک سازی خارجی و اثرگذاری بر رتبه بندی شود. همین مساله موجب شده که بسیاری مفهوم لینک سازی و سئو خارجی را معادل با سئو کلاه سیاه بدانند در حالیکه این تفکر صحیح نیست. سئو خارجی ( off-page SEO) به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که خارج از سایت خودمان انجام می‌دهیم ولی بر سئو سایت و جایگاه ما در نتایج جستجو تاثیرگذار هستند. سئو خارجی می‌تواند دایره گسترده‌ای از اقدامات را شامل شود ولی بیشتر با فرآیند لینک سازی و مدل‌هی مختلف آن شناخته می‌شود. با ورود الگوریتم‌های جدید و تغییرات در رتبه‌بندی نتایج؛ تجربه کاربری به یک فاکتور مهم در سئو تبدیل شده است و گوگل تلاش می‌کند تا سایت‌هایی را در رتبه‌های بالا قرار دهد که محتوای آنها برای کاربران رضایت بخش است.

تصاویر سایت نه‌تنها کمک می‌کند افراد صفحه‌های سایت را از بخش نتایج تصویری جست‌وجو پیدا کنند، بلکه محتوای صفحه‌های متن‌محور شما را هم ارتقا می‌دهند. برای اینکه لینک‌سازی را به‌خوبی انجام دهید، باید لینک‌های مرتبط را در جای مناسب و با انکرتکست مناسب (حاوی کلمهٔ کلیدی و توصیف‌کنندهٔ صفحهٔ مقصد) قرار دهید. لینک‌های داخلی مثل یک میزبان خوب، ربات‌های گوگل و کاربران را به بخش‌های مختلف سایت راهنمایی می‌کنند. توجه‌کردن به نیت کاربر و رفع نیازهای او، باعث می‌شود محتوا تقویت شود که در نهایت، به بهبود سئو منجر می‌شود. تصویر یک نمونه از نتیجهٔ سنجش این معیارها را در ابزار Page Speed Insight نشان می‌دهد.

اگرچه ممکن است در کوتاه‌مدت رتبه‌بندی آن کمی بهبود یابد، اما موتورهای جستجو به سرعت این تکنیک را شناسایی کرده و جریمه می‌کنند. علاوه بر این، تجربه کاربری را خراب کرده و موجب کاهش نرخ تعامل و افزایش نرخ پرش می‌شود. در نهایت، این روش آسیب‌زننده است و منجر به کاهش اعتبار و رتبه سایت می‌شود. استفاده از این ابزارها به شما کمک می‌کند تا محتوای سایت خود را از نظر استفاده صحیح از کلمات کلیدی بهینه کنید و از مشکلاتی مانند کیورد استافینگ جلوگیری کنید. ابزارهایی مانند Yoast SEO، SEMrush، Ahrefs، Screaming Frog و Google Search Console می‌توانند در شناسایی و رفع مشکلات کیورد استافینگ مفید باشند و به بهبود سئو سایت شما کمک کنند.

به یاد داشته باشید، پیوندهای شما باید معیارهای کیفی مختلفی را داشته باشند. بعلاوه، نباید برای موتورهای جستجو مشخص باشد که شما آن ها را عمدا ساخته اید. آموزش لینک سازی 2023؛ از لینک بیلدینگ چیست تا ترفندها به شما تا حد زیادی در این مورد کمک خواهد کرد. به همین دلیل، موتورهای جستجو محتوای تکراری را به عنوان یک عامل منفی در نظر می گیرند. کسب لینک از سایر سایت‌ها، در سریعترین زمان بیشترین تاثیر را بر رتبه ما به ویژه در یک عبارت خاص (انکرتکست استفاده شده) می‌گذارد و به همین دلیل محبوبیت بالایی در میان متخصصین سئو دارد.

سئو خارجی شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌سازی، اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، مطبوعات و تبلیغات خارجی می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید با تبلیغات در اینستاگرام و انتشار لینک صفحات مهم وبسایت خود در این شبکه اجتماعی‏، ترافیک سایت خود را افزایش دهید. گوگل با داشتن بیش از ۹۰ درصد سهم بازار در جستجوی اینترنت، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان شناخته می‌شود. موتورهای جستجو اغلب الگوریتم‌های خود را به‌منظور تجربه بهتر کاربر تغییر می‌دهند و هدف آن‌ها درک نحوه جستجوی کاربران و دادن بهترین پاسخ به درخواست آن‌هاست. این فرمول‌ها از نظر فنی، الگوریتم‌ نامیده می‌شوند، الگوریتم‌ها روش‌هایی هستند که به‌عنوان اسرار تجاری از آن‌ها محافظت می‌کنند. کارشناسان SEO بازاریابی، جنبه‌های مهندسی این الگوریتم‌ها را معکوس می‌کنند تا بهترین شیوه‌ها را برای بازاریابی موتورهای جستجو جدا کرده تا رتبه خود را در موتورهای جستجوی اصلی بهبود بخشند.

پس از آن، از آنها بخواهید که مقاله را مطالعه کرده و نظر و انتقاد خود را با شما در میان بگذارند. پس از آماده شدن اینفوگرافیک، روی بارگیری کلیک کرده و آن را به عنوان یک فایل PNG ذخیره کنید. علت این امر این است که مغز انسان داده‌های بصری را 60 هزار بار سریع‌تر از یک متن ساده پردازش می‌کند. به‌خاطر داشته باشید که گوگل یک شرکت تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک شرکت بزرگ و شگفت‌انگیز در زمینه‌ی داده است. منظور از قالب بندی درست هر صفحه، سرفصل‌ها و عناوینی است (برچسب های h1 و h2) که به‌کار رفته‌اند. اینجـا هــر چیــزی درباره سـئو نیاز داشـته باشـی برات فراهـم شـده؛ چـه بخـوای سئو رو یادبگیری چه از خدمات سئو استفاده کنی.

فراموش نکنید که 65% افراد، به صورت بصری مطالب را به ذهن می‌سپارند؛ پس اساسا یک اینفوگرافیک تاثیری فراتر از یک مقاله‌ی متنی خواهد داشت. کلمات کلیدی Long Tail را پیدا کرده و از آن در تمام Landing Page ها استفاده کنید. اگر برای ایجاد Landing Pages در وردپرس از Optimizepress استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که از تگ‌های عنوان، توضیحات متا و کلمات کلیدی به‌طور کامل استفاده کرده‌اید. به یاد داشته باشید که باید از کلمات کلیدی Long Tail در عنوان اصلی، عنوان فرعی، و در بدنه‌ی متن استفاده کنید. یکی دیگر از راه‌های عالی برای پی بردن به نیاز افراد این است که دریابید، چند مرتبه، محتوا ی شما در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. پس از ورود به سیستم، کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید؛ به عنوان مثال ترافیک وبلاگ و Enter را فشار دهید.

ولی نگران نباشید در این صفحه یک ساختار منظم و هدفمند را به شما معرفی می‌کنیم. با رعایت این نکات، می توانید در دنیای سئو در حال تغییر، به موفقیت دست پیدا کنید. با اجتناب از این اشتباهات رایج، می توانید شانس خود را برای موفقیت در سئو افزایش دهید. برای مثال، یک مقاله از بلاگ را به چند پست اینستاگرام یا پادکست تبدیل کنید. ‌ برای شروع، می‌توانید با گزارش‌های ساده بر اساس داده‌های خودتان پیش بروید. تمامی امکانات این ابزار در جلسات آموزشی سئو به طور کامل معرفی و شرح داده شده است.

این منابع، حاوی مقالات راهنما و همینطور تحلیل هستند که در دنیای سئو وجود دارند. اعتبار را می‌توانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیم‌سال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرند. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌ی آگاهی کاربران از برندها است.

لازم است به طور مداوم قسمت های مختلف سایت را بررسی کنید تا درصورتی که قسمتی با مشکل مواجه شد، به سرعت متوجه شوید و آن را برطرف کنید. درصورتی که کاربر با صفحات سایت شما که دچار خرابی و مشکل شده اند روبر شود، از آن خارج می شود و در تجربه کاربری نیز تاثیر می گذارد. مورد دیگری که در آموزش ارتقا سئو سایت مورد اهمیت می باشد، استفاده از شبکه ی توزیع محتوا است. شبکه ی توزیع محتوا یا همان cdn سرورهایی هستند که باعث می شوند، سرعت انتقال مطالب در اینترنت افزایش پیدا کند. در واقع سرورهای این شبکه به کاربرانی که از نظر موقعیت مکانی نزدیک آن ها هستند پاسخ می دهند. استفاده از شبکه توزیع محتوا در سایت باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت برای کاربران می شود که این موضوع باعث افزایش سئو سایت می شود.

به همین دلیل اگر قصد دارید، در رتبه بندی گوگل، روندی صعودی و رو به رشد داشته باشید، باید از آخرین بروزرسانی‌های الگوریتم گوگل و بهترین روش‌های سئو آگاه باشید. هر ابزار، پلتفرم و دستگاهی که این شرکت طراحی می‌کند، یک هدف کلی دارد؛ دریافت اطلاعات از کاربران و استفاده از آنها برای ساختن موتور جستجو یی قوی‌تر. این منابع رایگان هستند و می توانید با استفاده از آن ها یک دید دقیق و جزئی نسبت به سئو پیدا کنید. پاسخ به این سوال که چگونه سئوکار حرفه ای شویم در گرو یادگیری کامل محتوای وب سایت های نام برده می باشد. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. نمونه‌ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل می‌شود.

از طرف دیگر، تصاویری که در تگ متن جایگزین خود از کلمات کلیدی هم استفاده کرده باشند توسط گوگل دیده می‌شوند و چه بسا در قسمت تصاویر جست‌وجوشده در صفحه نتایج دیده شوند. هوش مصنوعی به مجموعه‌ ای از فناوری‌ ها اطلاق می‌ شود که به ماشین‌ ها این امکان را می‌ دهد که به‌ طور خودکار از داده‌ ها یاد بگیرند، تصمیم بگیرند و حتی در برخی مواقع، با انسان‌ ها تعامل کنند. امروزه طراحی بنرهای فروشگاهی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بنرهای جذاب و متحرک می‌توانند فروشگاه‌های آنلاین را از رقبا متمایز کنند و تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند. در این مقاله از کیارا آکادمی به شما نشان می‌ دهیم که چطور می‌ توانید با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بنرهای فروشگاهی طراحی کنید که نه تنها جذاب باشند، بلکه تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین داشته باشند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/